Jan. 14, 2010 deadline

Idag såg jag att UCAS förlängde applikationens deadline till 22 januari. Vilken tur jag ha, för imorse insåg jag att det egentliga deadline för ansökning till olika skolor i England var imorgon men nu har jag rätt så gott om tid på mig.

För mitt plan, no matter what, att studera under hösterminen. helt enkelt. Jag vill faktiskt studera! Om något jag brinner för såklart..

Och om det inte blir USA eller England, som jag hade velat, finns det alltid öppna dörrar i Sverige.




Kommentarer
Postat av: Camie

Åh great, det finns alltid plan b när plan a fuckar sig :D



Lycka till med intervjun förresten! Jag har också fått en intervju nästa vecka hihi

2010-01-14 @ 16:40:48
URL: http://materialworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0