Jan. 19, 2010 parents meeting

För er som är nyfikna på träffen mellan min mamma och Jockes föräldrar så gick det hela utmärkt, bättre än förväntat. Visst var jag nervös för min mamma, man kan säga att jag var den enda som var nervös inför deras möte och första insikt om varandra. Men konversationen mellan dem var bedårande och väldigt underhållande att lyssna på, fastän det mesta dels innehöll skitsnack haha. Jockes pappa var lite blyg från början men efter en mängd öl flöt det på, haha tyckte hela ögonblicket var bara för sött. Det var skönt att Jockes föräldrar kunde tala vietnamesiska, annars hade träffen varit lite komplicerad.

Min mamma vet själv hur underbar Jocke är som pojkvän och det klargjorde hon för mig med hennes söta meningar:

- Jag är inte lika orolig för dig som innan, för jag vet att du har Jocke.





Kommentarer
Postat av: Lilly

I´m happy for you! :) Hehe...

2010-01-20 @ 13:28:11
Postat av: Mikki

thanks sweet :)

2010-01-21 @ 10:14:27
URL: http://thisismiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0