Jan. 26, 2010 Nytt i hemmet

Jag behöver lypsyl! vet knappt hur många gånger jag ha tappat bort alla dessa lypsyler, åh hur slarvig kan man vara! suck...

Nog klagad om det, Visste ni att Jocke har förflyttat sig till en annan avdelning i sitt jobb, vilket innebär att hans första förskola kommer att stängas och nästan allt i förskolan kommer att skänkas bort bl.a. porslinstallrikar, koppar, ungsformar, växter, vattenkokare, gardiner, tavlor m.m. Suveränt! Det behöver vi! Så Jocke ha tagit hem en del saker. hihi

Nu är vårt hem mer fylld än innan. Jag tror nästan jag stannar kvar här ett tag till :)



fina mönster på vår nya gardiner



Kommentarer
Postat av: tsukii

så himla mysigt!



sv: tänker på dig med, kommer ni i helg förresten? <33

2010-01-26 @ 21:59:00
URL: http://tsukii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0