Jan. 28, 2010 400 ord rikare

Flitig är ordet. Jag är som sagt tidigare klar med kursen, ändå sitter jag och pluggar. Jag sitter och läser vokabulär. Jag ha snart lärt mig 400 nya ord som jag aldrig har fattat begreppet på men now I do! Fyra dagar, 400 ord rikare. fett rastlös. fett värt.

Men vad gör man när man ha inget att göra? och nej detta är inte för att ha något att göra. There is always a catch! Jag läser nämligen 400 must-have words for TOELF till min kommande TOELF examination under Februari. You see, sedan ha jag kollat igenom gamla prov och hur man ska förbereda sig inför det. Jag måste ta provet för att komma in på universiteter i USA som kräver TOELF resultat. Jag hoppas jag får resultatet i god tid när jag är klar med provet.

Kursen i Linköping universitet som jag har tagit var pain-in-the-ass men det var värt det, jag har lärt mig så mycket. Jag ha fått nya vänner och jag vill fortsätta att lära mig ännu mer saker. Vad en termin kan göra mycket med ens liv! Otroligt!



Kommentarer
Postat av: Siri

Åh, tack! Vad glad jag blir! Jag snubblade nämligen in på din blogg så sent som igår och tyckte att din header var så grymt snygg :) Vi får starta en klubb för inbördes beundran, haha.

2010-01-28 @ 22:32:59
URL: http://sirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0