Jan. 9, 2010 iceskating

Idag blev årets första skridskor tur med Jocke. Tanken gjorde mig upprymd. Det var ju åratals tillbaks sen jag åkte skridskor. Sedan är det first time med pojkvännen och vi var helt ensamma på isen. Självklart spelade vi lite hockey i banan, att bara hålla hand i hand och åka runt och runt är inget kul. Lite action och svett skadar inte...
Men 20 minus grader kunde inte mina fötter och händer hållas emot så vi gick hem. Lördagen blev rätt så mysig trots allt, men så fort man kom hem är det ångest om plugget som väntar.

150 sidor kvar... klarar jag av att läsa ut det i natt? tvivlar...



Kommentarer
Postat av: jenny

jaa faan vi hjälps åt! kan du logga in på msn imorn så kan vi skicka till varann o diskutera där?! jag kan ringa dig imorn så jag vet ifall du läst detta! pussokram<3

2010-01-10 @ 19:20:56
URL: http://bittertruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0