Jan. 9, 2010 thoughts

Julgranen är borttagen, Saturday boken har inte anlänt och min sambo är inte hemma. Vilken motvillig lördag. trots att boken inte ha kommit, fann jag som tur texterna på nätet samt en ljudbok. Det känns bättre för min lathet. Nu behöver jag inte anstränga mig själv att läsa, men och andra sidan är boken så oehört gäspande... alla dessa tankar på karaktärens huvud och för en gång skull är jag glad över att inte kunna läsa andras tankar. Bevisligen lurar jag mig själv. Tänk att kunna läsa människors tankar som en uppslagen bok. En del tråkiga, förhoppningsvis en del intressanta. Frågan är vem jag skulle vilja läsa av? hmmm...





Kommentarer
Postat av: jenny

Gu vilken fin bild! Gillar det du har på dig, äre en klänning eller? =) Jättefin!

Hur går de me plugget, läste att du hade 150 sidor kvar? Haha, jag fick lämna tillbaka saturday boken på bibban innan jag hann läsa den i princip. Jag LÄSTE typ 30 sidor.. o kollade igenom resten för att hitta bra citat ;D haha ^ puss! <3

2010-01-10 @ 01:37:31
URL: http://bittertruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0