allt om mitt hår



Visste ni att mitt hår är egentligen super rak och väldigt tunt! Hur jag får mitt hår så naturligt vågig är inte med hjälp av locktång eller en viss shampoo. Jag brukar faktiskt rullar mitt hår till en knut och oftast sover jag med det eller så väntar jag ett par timmar innan jag släpper håret. Men resultatet ser ni på bilden.

Visste ni även att jag aldrig har klippt eller färgat mig hos en frisörsalong förutom en gång då min kompis var en praktikant hos en frisörsalong, då klippte hon mig gratis. Sedan har jag aldrig haft hårförlängning. Men färgar håret jag gör väldigt ofta :P



Kommentarer
Postat av: Jakob

SV: jag tror min syster köpte den på indiska till mig :S

2010-03-15 @ 12:31:24
URL: http://jakobsandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0