Mars 1, 2010 beautiful people

Vilken fin upp-piggande meddelande jag fick av Mymy på facebook. Ångest som jag har burit i mig har släppt lös, kanske inte helt men enough. Jag mår bra och är mig själv igen. Tack Mymy.

Efter att har gjort testet i Malmö var det menat att fira det med fest om det gick bra men eftersom det gick åt helvete, gick jag ut och söp ändå. Inte mycket men tillräckligt. Tillräckligt mycket för mig att glömma bort det och bara ha skoj med mina vänner. Jag hade inte tänkt och går ut från början sen har man även småtjafsat med en vän och efter ett tag insisterade hon mig att komma och den lilla skitunge var tvungen och bjuda mig på hardcore superstar konsert och nattklubb. Jag ha inga ord för det så berörd som jag var. Min Eva. Tack. och vill även tacka Julia och Emma för en lyckad kväll!

Resterande helg spenderade jag den med mina närmsta vänner. Det blev mycket prat om allt möjligt. Vi fick även testa på kellys utsökta maträtt som jag definitivt kommer att laga till Jocke när jag kommer hem. Sedan såg vi en charmig Disneyfilm "Ella Enchanted" samtidigt åt vi glass med persiska smak. Underbara pratstunder varade i åtta timmar. Mer sånna kvällar tack!

När jag kom hem, runt 1 såg jag en liten hemmagjord box och ett hjärtligt vykort på köksbordet, undrade först vems det var till och tydligen var detta till mig från världens sötaste Malin. Min granne. Hon är som min lillasyster, en lillasyster jag aldrig har haft.

Jag blir så himla kär av allt folk runt omkring mig. Jag skulle inte ha mått så här bra om det inte vore för alla er. Tack mina vänner och min familj för att ni finns <3






Kommentarer
Postat av: Sarah

haha va sött..står det mikik? :D

2010-03-02 @ 12:56:34
URL: http://estailo.blogg.se/
Postat av: Mikki

ja det gör det :) hihi

2010-03-02 @ 13:33:27
URL: http://thisismiki.blogg.se/
Postat av: TSUKII ♥

åh så sött! jag saknar fan malin!!! :(



sv: haha jag håller med dig:P skönhetsgrejer är our thing liksom haha, däremot myskvällar och middagar där man blir extra bortskämd är göttans :D

2010-03-02 @ 20:25:31
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0