För vi ha tagit studenten!

The best day of my life!

Min studentdag firades i tisdags med omätlig mycket tårar, glädje, sup, nöje, sång, dans och hurrande. Aldrig ha jag gråtit så mycket på en dag och min röst var heller inte sig lik efter tjotande på stan. Vi i klassen syntes mest och hördes mest. ITM3 vet bäst hur man fira!

Vädret kunde inte heller bli bättre och alla betydande människor var på plats. Jag kan inte mer än säga att det var lyckligaste och sorgligaste dagen i mitt liv. Jag kan inte riktigt avgöra vilken av dem som ligger högst men det är en dag jag aldrig kommer att glömma.

Tyvärr är den dag över och nu ska jag möta vuxenlivet därav arbetslösheten. Men det gör inget för snart åker jag till Vietnam med familjen och snart flyttar jag ihop med Jocke!

Jag kommer att sakna alla i klassen och jag vet vilka vänner jag kommer att behålla resten av mitt liv, ni vet vilka ni är.

Efter studenten anser jag att mitt liv börjar här och nu. Jag mot världen och världen mot mig! Nu ska Mikki fritt fram komma!

Puss på er!

P.S lite sen ute...







Vårt grymma flak






MER BILDER KOMMER!


Kommentarer
Postat av: Lien

Vi ska vara i någonstans i sydvietnam i 3 veckor typ, sen är vi i nordvietnam i 3 veckor :)

2009-06-14 @ 09:41:13
URL: http://candycookiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin klännnig, vart har du köpt den

2009-06-15 @ 04:34:42
Postat av: Mikki

tack! den är köpt på stylebystar.se :)

2009-06-15 @ 20:12:03
URL: http://thisismiki.blogg.se/
Postat av: Mikki

tack! den är köpt på stylebystar.se :)

2009-06-15 @ 20:12:11
URL: http://thisismiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0