Canon 500D it is!

Det blev Canon 500D istället för Nikon. Igår kom paketet hem. Jag är så glad över att både min kamera och bikini från Nelly kom så fort!

Jag valde Canon 500D för att det sägs att dem ha bättre filminspelning. När jag sökte Canon 500D på Vimeo hittade jag jätte bra videoklipper filmad med Canon. Så jag föll även för filmfunktion. Men Nikon ha även filmfunktionen men inte lika bra dock ha dem andra bättre funktioner men det blev Canon iallafall. Jag hoppas att jag ha valt rätt

Filmad med Canon 500D



Bilder tagna med Canon 500D
Jag hoppas jag kan ta sådana fina bilder! Jag få även skaffa en hyffsat objektiv till min kamera nån dag.








Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

snyggt <3

2010-04-11 @ 15:09:51
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0