Regn - bra för oss pollenallergiker!

Det var på tiden att det regnar. Vi som är pollenallergiker kan äntligen sniffa luft utan att få blodsprängda kliande ögon, rinnande snorkråka och jobbiga nysningar.

Idag ringde jobbet för observationen och det är redan imorgon, dock avbokade jag tiden och bokade mig in på fredag nästa vecka istället på grund av att dagarna blir alldeles för "tighta". Jag ha även frågat om lönen men hon visste inte hur lönen hanteras. Jag vill ju veta hur lönen går till! Att jag inte frågade på intervjun när jag hade chansen. Det kostar ju att åka till Mjölby OCH till Linköping. Dyr resa och jag vill veta om jobbet är värd det. Observationen är från kl. 9 till kl 17.00. En hel arbetsdag... hoppas att man står ut.

Nu ska jag bara ta det lugnt. Ha precis ingen motivation att plugga idag. Det få bli en lat kväll.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0