Nov. 6, 2009 Slut på veckan

Imorgon beger vi till Jönköping på fest, ska nämligen fira en gammal polare, även han börjar blir gammal för den delen. Haha, men åldern gör ändå ingen skillnad för det syns knappt att han är på sin tjugofemte år. Nåt man borde vara stolt över!

Men I got my outfit for tomorrow! Min gorgeous topp från monki kombineras med en svart kjol, också från monki! Mycket troligt att det kommer upp flera bilder på det eller ja från festen menar jag då.

På söndag är det våran 4 årsdag och vi har inte planerat ett skit. Vad dagarna går snabbt förbi att man inte ens hinner tänka på det. Visst 4 år, wow jätte länge. För mig spelar det ingen roll om det är 1 år, 4 år, 2 månader etc. Huvudsakligen är att jag kan tänka mig spendera mitt liv med honom och det är vad som egentligen ska firas. Men jag hoppas ändå att något mysigt ska dyka upp den dan.






Kommentarer
Postat av: Jenny

tack gumman så söt du är! =) grattis till er! eran 4årsdag! mysigt! ;D <33 ses imorn!

2009-11-08 @ 19:39:14
URL: http://bittertruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0