FREE! ..... not.

Det är ganska uttjatad med att vara ledig, liksom "yes nu är man ledig woho!" men vad händer sen? Jo här sitter man med läxor som måste göras och böcker som måste läsas. Vilket ointressant läge! Det är nästan roligare att vara i skolan, t.o.m. roligare att ha pronunciation exam som jag hade igår, vilket gick hyfsat bra. Jag anser att jag är bättre på att prata och uttala ord än att formulera det skriftligt. Så jag är nöjd med min prestation plus att det var roligare.

 

Idag hade jag tänkt att pluggar så mycket jag bara kan tills jag känner på mig att nu är jag värd för en shoppingtur! Man måste ju unna med småsaker i livet, annars är det nästan inte värt att leva om man inte skämmer bort sig själv lite då och då.

 

Under denna vecka är det bestämt att du TOBIAS ska vara upptagen med att hålla mina shoppingkassor och som belöning kan du få låna min hatt.

 

I know you want my hat!

nänä du kan inte få den! :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0