April 12, 2010



Nu kan jag äntligen vakna upp och säga Godmorgon till mig själv och inte God eftermiddag. Med det har jag försökt att ta om mitt "simple life" på nytt. Innan var det sena nätter och bortslösat sömn under dagarna. Men idag steg jag upp vid åtta, promenerat till stan, hade möte, handlat mat och lånat ännu fler böcker. Att läsa är livsviktig för vad annars gör jag om dagarna? Därför längtar jag så fruktansvärt till sommaren och framförallt till hösten och att bara få börja studera igen.

Tillbaks till min vardag, snart ska jag göra lunch men fundera fortfarande över om man ska äta gårdagens heta chilicorncarne som jag och Jocke rörde om eller påbörjar med något nytt som advokado, ägg och räkor. Oavsett vad få tanken min mun att vattna..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0