Beautiful day


Idag har man joggat en runda utanför byn, mitt i en öppen fält med utsikt som är helt fantastisk. Varma solstrålar mot mitt ansikte och svettet som rinner längst nacken. För första gången har jag inget emot att jogga eller powerwalka, trots att min kondition är lika dålig som en fluga med en vinge. Sedan har jag inte märkt hur fin Mjölby kunde se ut. Gräset är grönare på andra sidan, det trodde jag aldrig. Men jag tillhör inte där, jag tillhör nog mer åt den trafikerade & fullsmockad, sunkiga storstan.

Men nu är jag hemma, har ätit två hela bananer på två sekunder och ska snart börja stoppa i mig riktig mat. Imorgon vet jag inte om jag ska till Eskilstuna eller Ljungby eller inget utav dem alls. Det få jag bestämma ikväll.

Foto tagen i Vietnam.



Kommentarer
Postat av: janni

KOM HEM!!!!!!!!

2010-04-15 @ 23:36:23
Postat av: Chrislyne

gillar dina bilder!

2010-04-16 @ 20:14:00
URL: http://chrislyne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0