Nigahiga Fever!

I freakin Adore and Love Ryan Higa! mer än vad jag någonsin kommer älskar Justin Bieber. Visst har Justin Bieber slagit stort och jag som är en sann "youtube-nörd" har prenumererat hans youtubekanal innan han ens blev så mäktig! dock har jag inte Bieber Fever som många andra små flickor har, Thank God For That. Men jag beundrar hans röst och den söta pojkutseendet. Synd att han inte var lite äldre bara haha.

Men iallafall all creds borde går åt en av mina favoriter från Youtube, NIGAHIGA. Jag dör av garv vartenda video. Om ni har sett Justin Biebers nya musikvideo Baby Baby, Se Ryan Higas video nu!

RYAN HIGA,
jag har bara en sak att säga till dig.
LESS THAN THREE <3





Kommentarer
Postat av: Camie

Yaaay nigahiga! hahaha.. jag gillar det dära "less than three" so clever :D

2010-04-21 @ 17:30:24
URL: http://materialworld.blogg.se/
Postat av: Tekla :)

haha man är ju själv en youtube nörd, och NIGAHIGA är en stor favorit! ;D

2010-04-21 @ 21:21:04
URL: http://ttekla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0