Valborg

Godmorgon på er! Tänkte väl att det var dags att börja blogga idag fastän det inte har hänt så mycket, men jag har själv lovat att uppdatera något innan jag drar iväg från denna byn.

Igår natt kl 3 bestämde vi för att åka till Eskilstuna för och fira Valborg. Antingen skulle jag fira Valborg i Ljungby, eller Växjö, Uppsala eller ja i Eskilstuna. Och vad händer i Eskilstuna? haha hoppas på mycket! Men det ska bli kul och få umgås med vänner därifrån. Så ja kl 19:00 åker jag iväg. Hörs!


webcam sucks.




Kommentarer
Postat av: Emhi

sv; japp! Jag trodde man skulle lyckas beställa en från H&M's hemsida, men de små storlekarna verkar vara helt slut =/ Så nu måste jag köpa på tradera... som du :)

2010-04-30 @ 14:23:28
URL: http://lchfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0