Jan. 25, 2010 skridskooor

Ni får ursäkta mig för mina sämsta uppdateringar. Härmed ska jag försöka skriva minst ett inlägg per dag men jag lovar inget, ni vet ändå hur allt kommer att sluta.



Helgen har varit som dem flesta helger, inget inplanerad men ha haft en lagom myshelg. Har däremot åkt skridskor nästan varje dag sen dem gjorde en skridskobana 3 minuter från vår lägenhet. Jag som älskar skridskor! och för jag är rätt grym på det, så grym att det blev 10 - 8 hockeypoäng till mig. Fastän jag hade en snögubbe som min målvakt och Jocke hade ingen hihi, men Jocke är faktiskt mycket bättre än mig men ändå lyckades jag klå honom med min ny uppfunna skicklighet. Det är inte illa va!

Jag måste även tydliggöra att mina underbara vita skridskor är inte allt så underbart. Jag avskyr "fram bromsen" som gjorde att jag för första gången trillade! numera använder jag Kents gamla hockeyskridskor som fungera mucho better!

Men nu ska vi iväg för ännu mer skridskortur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0