Last night in Benidorm

Efter halva dagen vid havet, gick vi tillbaks till lägenheten för och tillaga spaghetti till middag. På kvällen promenerade vi längst stranden, upptäckte vi sedan vart centrum log. En riktigt mysig stan!

Vart man än befinner sig i centrum fanns det alltid något gott att äta, som t.ex. glass. Jag har aldrig sett så mycket blandade smak på glass, men oturlig nog valde jag "tuggummismak" för rolighetens skull och som visade sig smakade konstig fast "tuggummi" smakade det allt väl.



På natten drack vi upp hela min malibu flaska. Efter malibu ville jag inte gå vidare men tanke på hur mycket jag spydde igår. Dem andra drack vidare upp absintet. Så fullt ös körde dem. Hur fulla dem blev kan vi diskutera men det var väldigt underhållande att se på kan jag allt säga som big Brother live, behöver jag säga något mer? ;)



Malibuflaskan, designad av oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0