Ponyo on the Cliff

Någon som är sugen på att se en fantasifull och en söt disneyfilm? Då måste ni ser Ponyo on the Cliff! Igår fick jag bestämma vilken film jag och min pojkvän skulle se, efter att ha sett Ninja assassin och annat action filmer är det min tur att välja! Så det blev Ponyo. Urgullig film. Underbart ritat. Om ni uppskattade filmen Spirited Away eller Totoro, så rekommenderar jag även Ponyo eftersom filmerna har samma regissör. Så tummen upp för Hayao Miyazaki och hans underverk.




Kommentarer
Postat av: Camie

Ååå jag älskar Ponyo. Så underbar!

2010-03-15 @ 11:43:17
URL: http://materialworld.blogg.se/
Postat av: Tobi

AHH ja <3 Älskar Ghibli, men har inte sett Ponyo än

2010-03-15 @ 13:56:06
Postat av: Anonym

den är skitdålig

2010-03-18 @ 20:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0