Mars 10, 2010

Strålande väder. Jag hoppas att det förblir så här tills våren ankommer. Men det närmar sig. Sol och klar himmel är bra tecken. Annars är det toppen med mig idag, dock gör jag inget speciellt om dagarna förutom att försöka tvinga mig själv att skapa en portfolio. Det är så synd att man inte kan tvinga sig själv. Inspiration kommer när den kommer. Inget man kan tvinga fram.

Allt annat är fixat. Mitt betyg är översatt av min skola och en referens av mina lärare är skickad. Jag blir så berörd av att läsa den varje gång. Jag har aldrig varit så bra bedömt av någon annan. Tack.

Med min porfolio, betyg etc. satsar jag antingen på Design Kommunikation eller Grafisk Design dock ligger dem i samma kategori så det är inte så stor skillnad mellan utbildningarna. Jag har även sökt till ett antal skolor i England. Media studies in Fashion är ett annat ex. som jag tror kommer att passa mig perfekt. Ja så är det mycket jag vill men måste tyvärr begränsa mig själv. Vad jag vill bli vet jag inte ännu men vad jag vill läsa finns det mycket att välja mellan!



Kommentarer
Postat av: Tess ♥

sv: hihi jaa det har hon ^^



Åhh jag håller på läser en delkurs som heter grafisk design just nu (a)

2010-03-11 @ 09:51:22
URL: http://endorphine.blogg.se/
Postat av: Tess ♥

sv: haha det är bara 5 veckor (a) Jag går medieteknik så då ingår den delkursen ^^

2010-03-11 @ 14:50:56
URL: http://endorphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0