shoe maniac



Jag vet att det har gått dåligt med bloggandet igen. Vi ska faktiskt skylla på helgerna. Jag har varken tid eller lust det här med bloggen under helger. Dessa värdefulla dagar spenderar jag det nogrannt med min pojkvän. Vi hittar på saker som vi normalt inte har tid under vardagen.

I lördags var vi i Linköping för en runda shopping och mat. vädret var strålande dock blev shopping inte så lyckad. Som vanligt köper jag något jag egentligen inte behöver men bokstavligen inte får nog utav. SKOR var det ja. Jag kapade hem ett par från DinSko för 199 kr. Sjukt billigt! Men det lilla missnöje var att det var allt jag hade hittat. Men jag är ändå glad!

Vi lunchade på en grekisk restaurang och min maträtt blev godkänd, dock var Jockes maträtt godare. Jag åt friterade bläckfiskringar med tzatziki och han åt kryddstark köttspett med burgul. Jag kunde inte sluta äta från hans tallrik, det var så gott.

Men shopping inför våren är ännu inte slut. Jag är fortfarande på jakt efter en "krämfärgad" kavaj. Egentligen beige men ordet "beige" är så fult! Håller ni inte med?



Kommentarer
Postat av: Stella

snyggt smyckesställ :) var har du köpt det? :)

2010-04-04 @ 13:48:59
URL: http://stelllzi.blogg.se/
Postat av: t a k a i ♥

ooh var är zebraörhängena ifrååån? O_O <3

2010-04-05 @ 12:33:57
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: e w i e ♥

oj köpte du dem på rean? :P

har för mig att de kostade 400 från början :) snygga ialf!

2010-04-06 @ 01:03:06
URL: http://ewiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0