Update: Mars 31, 2010

Jag tror att jag har gått runt och blivit sjuk, en snuvig sådan. Kan det vara pollenallergi? Eller kan det beror på att jag numera sitter uppe så sent om nätterna och "grupp-skypa" med vänner tills kl 4-6 på morgonen? Det är faktiskt ovanligt av mig, brukar annars går och lägga mig vid elva tills dessa jävlar bjöd in mig på grupp-snack. Tänk att jag hade ett liv innan det. haha eller vem försöker jag lura?

Men nu försöker jag gå tillbaks till min gamla vana. Lägga mig tidigt och vakna tidigt. Livet var lättare då. Vakna man för sent har man ingen lust till något, t.ex. att uppdatera bloggen som ni har märkt.

Vad mer, jo jag blev antagen på Metropolitan University i London. Har sökt två program på den skolan. Fashion Marketing and Management och Fashion Marketing and Media Studies och kom in på båda. Jag har inte bestämt mig ännu vad jag vill. För jag ska även söka till Asien. Jag har aldrig tänkt på Asien men helt plötsligt blev man sugen.



Kommentarer
Postat av: jenny

Gu va kul för dig gumman! Va häftigt att du kom in på båda! Berätta vilket du bestämmer dig för sen! Vill veta ;D :D puss!

2010-04-03 @ 13:08:27
URL: http://bittertruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0