FashionDays Borås del 3



Butiken FashionOutlet som förgyllde min dag! Ni anar inte hur mycket jag fyndade här! 3 klänningar och en tröja.
Klänningarna som jag köpte kostade från 100-175 kr. Helt sjukt! Att man kan bli så lycklig över sånt här. Sen skor fanns det mycket utav. Rena skorparadiset men tyvärr kapade jag inte hem något trots att priset var överraskat billigt. Jag får kika på skorna mer imorgon men jag kan tänka mig att alla bästa skor har tagit slut. Det gäller att vara där så tidigt som möjligt.



En underbar klänning som jag hade second thoughts about. Jag visar mer utav mina fynd imorgon.



Kommentarer
Postat av: Emy

Synd du inte var där i fredags kväll o lördag,det kom mer skor från Nelly... sen lördag sänkte skorna till 50 kr =P



men happy for u..du hittade iallaf lite :)



nice blogg anyway!

2010-05-09 @ 19:30:01
URL: http://emyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0