FashionDays Borås del 2

Mina fötter är helt utmattade, hela jag är utmattad men jag är nöjd. Det har varit en händelserik dag med fynd, shopping och mingel. Vi gick först till FashionStore för och hämta mitt pass. Butiken hade en lagom rymd men jag tyckte dock att dem kunde ha utnyttjat stället lite bättre. Det kändes en aning tomhet när man steg in. Det fanns ju en hel del att se men jag vill ha mer utav den modekänsla när man stiger in. Jag vill bli överraskad, jag vill bli inspirerad redan vid entrén eller är det bara min förväntan.

Men i helheten så gillade jag det som fanns i butiken, bl.a. många intressanta plagg och andra saker som jag fascinerades utav och även smått chockade över som t.ex. "ballong-plagget". Jag hade aldrig anat något så oväntat haha.



FashionStores mest uddaste plagg?



Andra udda accessoarer, jag diggade faktiskt dem.



Jag fann en jätte fin klänning! 5000 kr var lite väl mycket att ta i dock.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0