finally an update

Jag har forcerat mig själv med en kort uppdatering. Inte för att jag har inget att berätta utan alldeles för mycket därav vet jag inte hur jag ska starta. Men en kort sammanfattning ska ni får mina kära läsare.

Asien resa: mycket av allt. Det värsta och det bästa resan någonsin. Lärt mig mycket och vill dit igen. Vi besökte Hong Kong, Kina/Guangzhou, Vietnam/Mong Cai och Ha Long. Jobbig resa men värt vart enda bortkommen steg. Vilse är en relevant synonym för vår resa men vi kämpade och gav aldrig upp. Vi kom alltid till vår destination no matter what...

Flyttat: sambolivet är över. Sorgligt men sant. Don't take it wrong we're still together. Men jag har flyttat ut från Mjölby till Ljungby. Kommer att bo här tills jag flyttar till London.

Fyllt år: fyllt hela Black Jack på en fredag den trettonde. hade en liten födelsedagsfest hos Anna. Lyckad. fick fina presenter och underbart sällskap. Tack mina älsklingar.

Macbook pro: bland födelsedagspresenter fick jag min första Macbook Pro. Jag har aldrig fått något så stort som detta. Tack tusen gånger.

London: mitt nya liv kommer att existera i England. Jag börjar universitet slutet av sept. Folk frågar mig: hur känns det? Ärligt talat, jag vet inte. blandade känslor ibland lite lost och ibland lite exalterad. Men en ny blogg om london kommer jag att skapa! Så bloggar kommer jag fortfarande att göra =)




Kommentarer
Postat av: jenny

Jag undrade just när jag skulle få se en uppdatering! ;) ^ Fan va kul för dig gumman! Men vi måste ju hinna ses på något sätt :O Eller om du hör av dig till mig näru åker hem nån gång! :O puss <3

2010-09-08 @ 14:48:26
URL: http://bittertruth.blogg.se/
Postat av: Sarah

det var på tiden! ser fram emot ditt bloggande från london

2010-09-08 @ 15:07:35
URL: http://estailo.blogg.se/
Postat av: Liam

Jag kommer definitivt att stalka din blogg när du befinner dig i london, just loooovee it :D London är awsome, kan kika förbi å hälsa på dig när jag är där själv.

2010-09-09 @ 10:57:39
URL: http://yougotitfirst.blogg.se/
Postat av: jenny

Jag hoppas vi hinner ses innan du åker! Men du har kvar ditt nr va eller? Annars är ju mitt 0761684958 så du kan messa dit isf. Men det vore sååå coolt o hälsa på dig där, då jag aldrig varit utanför sverige heller :D kan väl inte va så dyrt o åka till london o tillbaka va? :) är ju fattig du vet ;D haha ^:D pussar <3

2010-09-09 @ 12:59:11
URL: http://bittertruth.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-12 @ 22:28:24
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0