Beslut ångest!

Jag var och testade balklänningar idag. Det fanns två som jag tyckte om. Den ena klänning är vit (inte kritvit) med andra ord såg den ut som en bröllopsklänning och den andra är röd, enkel och stilrent. Jag älskar hur den såg ut på ryggen. Jag glömde ta med mig kameran för att fota men gud jag ha beslutångest! Jag önskade att den vita kunde ha varit i någon annan färg.

Frågan är om man vill sticka ut med den fluffiga vita klänningen eller smälta in bland dem andra med en enkel röd klänning? Jag vill vara mitt emellan!
Jag googlade fram lite bilder på hur klänningar kan ser ut men jag fann inga bra bilder så jag kan konstatera att klänningar inte ser exakt ut som på bilderna men någonlunda och den röda är faktiskt mycket finare i verkligheten än på bilden.




Alltså gör det nåt om man bär vitt på balen? (A)

Kommentarer
Postat av: Joakim

Vi kan ta beslutet tillsammans när jag väl kommer till dig okai baby^^

2009-04-05 @ 19:26:53
Postat av: Mikki

JAA! om du följer med mig till balen (A)

2009-04-05 @ 19:38:33
URL: http://thisismiki.blogg.se/
Postat av: christina

vart testade du balklänningar mikki? :p

2009-04-05 @ 20:33:35
Postat av: Tobias

Men Mikki, du ska inte ha vitt till balen, det blir tråkigt, besides, vitt är för studenten. Rött ska du ha, plus jag tror att du verkligen kommer passa i rött.

2009-04-06 @ 00:29:06
URL: http://myacademic.wordpress.com/
Postat av: Mikki

nej jag vet :( men jag föll för den vita fluffen och överdelen! önskade den vore i någon färg :/



Men jag ska fundera på den röda klänningen och den var faktiskt också jätte fint :)



2009-04-06 @ 14:13:19
URL: http://thisismiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0