Halmstad

Jag måste säga att helgen blev riktigt nice, bra stämning, mycket blandat folk, det bjöds på sprit, mat, show, live band, champagne, VIP, limousin och allt det dära som låter så glamouröst.

Men Cilla var höjdpunkten den kväll. Att bara få se henne känns det nästan som att jag var i Spanien. Alla dessa oförglömliga minne, åh jag vill bara tillbaka.

Själva staden var underbar. Utgång på moon var också riktigt kul som innehöll mycket dans som vanligt. Vi lärde känna nya människor, vilket är bland det roligaste som finns.

Det blev inte så många bilder den kväll. :(
Men kan bjuda på dem jag ha.



På restaurangen fanns det en sån tjurgrej ni vet.






Tack för helgen!



Kommentarer
Postat av: johanna

Tack för att du följde med! Hade inte blivit alls lika kul utan dig :) <3

2009-04-27 @ 23:26:38
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: Mikki

naww tack själv gumman för att du tog dit mig :) <3

2009-04-28 @ 07:48:25
URL: http://thisismiki.blogg.se/
Postat av: cilla

Det var jätte kul att träffa dig igen mikki! Nästa gång får jag komma till dig <3

2009-05-01 @ 17:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0