saturday

Vilken seg dag det ha varit eller det kändes så iallafall dock hann jag med ganska mycket ändå förrutom att festa för en gång skull. Jag ha nästan varit ute hela dan, då jag bland annat fotade, solade och köpte hem en påse full med godis. Sedan kom jag hem, seg och trött som jag var, ringde Hung mig och frågade om vi kunde hitta på något. Jag gick ner till Hung efter en seg timme, träffade på Amy och vad hade dem inte då. Jo fullt med sprit på skrivbordet. hehe

Vi gick vidare till Camie, drack vin som var väldigt sött och snackade allmänt skit. Nu är jag hemma och min mage kurrade precis på vägen hem. Så ni kan ju gissa på vad jag gör nu. Äter såklart!

Just nu äter jag pulvermos och korv direkt från grytan som jag tillagade potatismoset. Jag orkar liksom inte hålla på med en massa disk just nu. haha sen insåg jag att klockan var över 12. att jag ens orkade...


Det var så min lördag gick till.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Vad gott det låter^^ blir nästan lite hungrig, när kan du laga det till mig nästa gång älskling?



Puss

2009-04-05 @ 00:42:38
Postat av: Mikki

det är klart min tjockis. jag ska laga pulvermos till dig varje gång du kommer hit! :D haha pulvermos varje gång jocke... mums... va ?







2009-04-05 @ 00:54:15
URL: http://thisismiki.blogg.se/
Postat av: Joakim

Mums pulvermos varje gång du ser mig hehe...är det även så att du bara serverar det när vi flyttar ihop med?

2009-04-05 @ 00:56:18
Postat av: Mikki

haha ja om inte du gör din speciella potatismos med äkta skalade mosade potatis :)



2009-04-05 @ 00:58:36
URL: http://thisismiki.blogg.se/
Postat av: Joakim

jahap då blir det pulvermos varje då^^

2009-04-05 @ 01:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0