Student

Studentklänning är köpt! Jag hoppas att den passar mig för enligt mina cm beräkningar ska det inte bli några problem :)
Tyvärr ha jag ingen bild, tydligen är klänningen slutsåld eftersom den inte fanns kvar på sidan mer. Som tur var jag den sista som köpte den! Klänningen är solklart vitt med underbara volanger från Stylebystar.com.

En riktigt fynda, kostar endast 262 kr med frakt. Jag ha blivit riktigt sparsamt av mig nu och jag ska bevisa att man kan se snyggast ut i fynda plagg istället för att betala flera tusen lappar på en klänning. Snål? absolut inte är klok och sparsamt av mig bara.

Iallafall klänningen och studentmössan kan jag bocka av.
Skor kvar? Jag ha mina "sex and the city inspirerade" gladiator skor som kom idag! <3 fastän dem är cognac brun och dessutom satans höga! Jag vill nog inte förstöra dem när jag springer ut. Dem är alldeles för fina. 

Bilder på skorna få ni se snart. :)

Studentflak
är även bokad! Den är jätte charmig med en söt studentmössa på. Visst är den fin?





Kommentarer
Postat av: Joakim

hehe cool studentflak, hur mkt får ni betala för den?

2009-04-20 @ 22:11:18
Postat av: Mintra

Vilket datum tar ni studenten ? =)

2009-04-27 @ 21:16:30
URL: http://mawongsa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0