youarekim <3

Jag måste erkänna att påsklovet har varit så otroligt seg samtidigt ha dagarna gått så jädrans fort. Jag menar snart tar ju veckan slut och jag ha inte gjort så mycket än att ha suttit hemma och pluggat, dock ha jag fått ganska mycket gjort. Min fotofilm kommer att bli strålande efter allt jobb. Värt ett toppbetyg tycker man.

Imorgon kommer underbara Joakim. Det enda höjdpunkt och efterlängtande dag under hela lovet. Honom ha man inte sett på en hel månad och vårt distansförhållande tär hårt på mig ibland, hur ska jag kunna överleva i New York utan den här tjockisen. Jag få väl hålla mig upptagen så mycket som möjligt därborta och hålla tankarna på något annat.
Men imorgon vill jag bara ta det lugnt och myspysa med världens bästa Jocke.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0