blueberry pie

Klockan är mycket, jag vet. Men det hindra inte mig från att spontan bakar blåbär/äppel paj. Jag fick en sån plötslig sug på något sött, så jag öppnade kylen och såg ett äppel. Jo men äppelpaj hade suttit gott i min mun just nu, tänkte jag. Sen började jag göra smuldeg precis då kom mamma ut från badrummet.
"bakar du nu vid den här tiden?!"
"men jag blev så sugen på äppelpaj!"
"okej... men vet du vad? det finns blåbär i kylen"

Åh fatta vad glad jag blev när det fanns blåbär... sååå mycket godare. Nu så är pajen i ugnen nu. hoppas på god resultat!

Update!

Resultat: lite bränd som ni ser.
Men det gick att äta iaf :)
Ostsleven är faktiskt praktiskt så inte ett ljud om det.





Kommentarer
Postat av: tsukii

HAHAHA osthyvel, perfekt! :DD ser mumsigt ut ändå :D

2009-08-13 @ 00:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0