Ledighet

Skönt att ha varit ledigt från torsdag trots att skoldagarna har gått förvånansvärt fort. Nästa vecka har jag bara två skoldagar men veckan där på då är det nästan full ös på universitetet.

Under min lilla ledighet har jag inte gjort så mycket än att bläddrat igenom mina nylånade böcker och ha gjort några hemuppgifter. Sen har jag bara haft min underbara frihet fast friheten blir en aning tråkig när man vet att Jocke inte kommer hem förens kl 17:00.

Om en timme tar jag tåget till Linköping, köpa lite öl och sånt för första gången på systembolaget. haha ha hört att det ska vara en gratis minifestival där med t.ex. Maskinen på scen. Gött, har aldrig sett dem live.

Men ska fixar mig lite nu. bilder kanske kommer imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0