Popkultur

Jag minns popkulturen som mest då youtube var på min startsida och jag älskade att klicka igenom alla videoklipperna och sedan prenumerera mina favoriter. Jag ville själv en dag lägga upp en videoblogg eller något kreativt på youtube, men inte vilken videoblogg som helst. Något kreativt och underhållande, kanske slår min video igenom eller kanske inte. Detta är något som jag ännu inte åstadkommit men det ligger defintivt i min to-do-list.. innan jag dör. för jag menar om Miriam? .. ni vet hon som stirra i skärmen och fick miljontals besökare? det är fan i mig ofattbart! Om hon kan, kan jag.

Frågan är dock hur mycket ska man skämma ut sig för att komma med i denna "popkultur". Men att skämma ut sig behöver inte vara så skämmigt än att bara bjuda på sig själv. Annars kan jag alltid försöka gräva fram min kreativitet om det så behövs. För jag hyllar mer för kreativiteten.

post-it stop motion - hur kreativt är inte detta!



I love this!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0