flyttar snart...

Idag ska jag packa för imorgon åker jag till Mjölby med Jocke. Vi ska leta efter lägenhet och jag ska kolla upp min skola i Linköping.

Visste ni att jag blev antagen till Linköping universitet. Jag ha redan valt min kurs, det blev engelska som ligger i min högsta prioritering dock hade jag även velat läsa teknik kommunikation och textil men jag känner på mig att engelska skulle vara mer behövligt eftersom jag ändå hade tänkt att söka utomlands.

Så den 17 augusti börjar skolan. Sen ska jag och Jocke anmäla oss till körskolan. Vi ska nämligen börja ta körkort ihop! Jag ha aldrig kännt mig så motiverad, mest beror det nog på att Jocke ska köpa en bil om vi tar körkort. fan vad jag ska köra då!

Undrar hur ska jag stå ut med den här weirdo i ett halv år





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0