God morgon!

Nu är jag hemma hos älsklingen och Emelie är också här med sin mamma. Emelie är så himla söt att man vill bara äta upp henne.

Imorgon ska vi till Skänninge marknad, Sveriges äldsta och största marknad. Vi få se vad det är som gör denna marknad så speciellt, eller jo förutom den flera kilometer marknadsstånd. trevligt..
men oftast ser man packade fjortisar som skämmer ut sig vid tivolit... mindre trevligt.

Men så är det med marknader. Man förväntar sig aldrig för mycket.. oftast förväntar jag mig ingenting.

En gäspande Emelie





Kommentarer
Postat av: em trang ne!

ngo^ ghe.chi quyen chi khong lap nik yahoo ak

2009-08-04 @ 12:11:20
URL: http://[email protected]
Postat av: em trang o viet nam ne

lap nik yaho va phone ve VIET NAm

2009-08-04 @ 12:14:47
URL: http://vn.myblog.yahoo.com
Postat av: Mikki

ok em trang. Chi sẽ lam :)

2009-08-04 @ 13:02:54
URL: http://thisismiki.blogg.se/
Postat av: tsukii

naw va söt! haha



juste, hastade mig genom kommentarerna och har missat en del grejer du skrivit, sry! misstänkte att jag hade missat något.. min hjärna hänger inte med nu för tiden!



sv: tack för komplimangen haha, men det fanns en person där ute som klagade på vad som är si och vad som var så efter att jag hade lagt upp en bild så, där fick hon känna sig ägd haha. saker och ting "måste" inte alltid vara på ett eller annat vis. =P



:D puss <3 !

2009-08-04 @ 20:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0