Today it's the last day I kiss you as a teenager

Min styvpappa knackade på min dörr. Han kom och gav mig en kram och en puss på kinden. "Today it's the last day I kiss you as a teenager" sa han. för vet ni vad? Jo om tio minuter fyller jag 20 år! tjugo-tvånoll-år! Det går så otroligt fort. Nu har jag tagit studenten, fyllt tjugo år och allt men livet har så mycket mer att erbjuda och jag lovar att inte ta allt för givet.

Som tjugo åring känner jag på mig att det kommer och hända mycket nytt i mitt liv. Som tjugoåring har jag planerat att flyttar hemifrån, pluggar vidare, tar körkort och pluggar utomlands. Kanske är detta för mycket att begära vid tjugoårsåldern? Ibland får jag ångest.. men så länge jag ha min vilja, ska jag ser till att det händer!

Annars har jag inga direkta planer förutom att jag ska fira min födelsedag med min familj på någon fancy restaurant.. eller vänta? fancy restaurang i denna håla? I think not! annars nöjer jag med Mc Donalds mamma :)


Wish me good luck!
Puss hej!





Kommentarer
Postat av: tobi

AWESOME, då kan du köpa på bolaget åt mig

2009-08-13 @ 15:04:50
URL: http://myacademic.wordpress.com/
Postat av: Danielle

grattis på födelsedagen! =)



Haha, jag skapar blogg när jag är uttråkad =P Annars är jag jävlig seg på att uppdatera haha ^^

2009-08-14 @ 00:28:03
URL: http://tnlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0