Dec. 24, 2009 pulka

Vilken rövvärk jag fick efter pulkan idag, men galet skoj var det! Jag har aldrig märkt hur rolig pulka var sen nu! tråkigt nog ha min kondition gått och blivit sämre. Att gå upp för den branta kullen är ingen höjdare men värt allt det lilla mödan.

Hursomhelst så ha jag äntligen inhandlat alla julklappar inklusiv det lilla till en av tjejerna som jag skulle ge idag. Vi körde gamla vanliga julklappsleken som gick ut att ta en lapp ur skålen, den namn som står på lappen ska man köpa en liten julklapp till. Kul nog, fick jag Becca och hon fick mig haha. av henne fick jag ett par snygga öronhängen!

Sedan var det pulka kl 22, filmmys med choklad. Åh har äntligen fått julkänslan trots att vi inte fira jul men det är ändå något med jul som gör mig varm inombords. Det är ju trots allt julafton idag ;)

God Jul på er!




Kolla in vår sjukt snygga mästervärk ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0