Dec.16, 2009 planer

Imorgon beger jag mig till Ljungby! ... om SJ tillåter mig. Alltid krångel med SJ, speciellt letande efter en lämpligt biljett, men vi får hoppas på det bästa.

På fredag är det nämligen födelsedagsfest hos Eva och på lördag födelsedagsmiddag hos Camie. Så jag ser riktigt fram emot att få träffa på mina älsklingar igen.

Jag har dock inga planer för julen, antingen "firar" jag det hemma eller så åker jag tillbaka till Mjölby. Det får ödet bestämma om inte någon sponsra min resa tillbaka till Mjölby lär jag blir kvar i Ljungby. Jepp lever som fattig student :( Det blir inte heller London för min del. Min pappa blir bortrest under julen så det är ingen idé att åka. Det första man vill är ju att träffa på sin pappa men hoppas på att det blir London efter jullovet!

Nu ska jag pluggar lite, har inte gjort det på en vecka nu trots att jag ha jullov men det är en hel del kvar faktiskt.

God Jul allesammans!



Testar Toycamera analogcolor Camie tipsade om :)


Dec.16, 2009 toycamera analog


Kommentarer
Postat av: Mitchell

Haha, nice bild. ^^

2009-12-25 @ 23:36:31
URL: http://miitchell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0