Dec.17, 2009 Torsdag

Sådär ja! Biljetten hem är bokad så IMORGON åker jag  till Ljungby. Det känns bra för här är jag jämt rastlös. Ibland känner jag mig som en hopplös sentimentala hemmafru iväntan på sin man från jobbet. Dessvärre orkar man inte röra disken eller plockar undan skräp på golvet. Istället hamnar man alltid här. Jag har alltid fått den inställningen att vara så slapp som möjligt nu när det är jullov men vad får jag ut av det? Nothing! Just the old same rutin..

Därför ska det blir så skönt att få åka hem... dock bara några dagar sen få det räcka. Ljungby är minst lika tråkig när allt det roliga är slut.

Hursomhelst, så blev jag antagen på Teknik Design Kommunikation och hoppas på att jag även kommer in på Formgivning trots sen anmälning. Jag behöver CSN!

Nu blev jag även sjuk sugen på pizza som jag och Jocke gjorde ihop för några dagar sen. Sen få man inte glömma min egen hemmagjorda kebabsås.. mmm utsökt! Måste bara vänta på att älsklingen kommer hem :( Har ingen motivation att göra allt själv..

 

 


Kommentarer
Postat av: Jenny klindt

Grattis gumman! Att du blivit antagen! Haha, att du orkar plugga :p Det gör inte jag :p För mig blir det att söka jobb istället och vila hjärnan lite ;D ;) puss påre!

2009-12-18 @ 22:19:38
URL: http://bittertruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0