Idag aker vi...

Idag aker jag hem. Klockan 22:00 tar vi nattbussen till Hanoi, halsar pa farmor pa sjukhuset sen efter flyger vi hem.
Jag har fortfarande mycket att skriva om och en massa bilder att visa, men det tar jag nar jag kommer hem. Just nu kanner jag mig ganska sa deprimerande med tanke pa hur mycket jag kommer att sakna mina kusiner, slaktingarna och mitt kara hemland.

Sma tarar foll ner nar vi tog farval av farfar och slaktingar fran min mammas sida och snart tar vi aven farval fran pappas sida. Dock langtar jag hem faktiskt for det ska bli skont att fa komma hem men samtidigt trakigt att lamna landet.

Just nu ar jag hos min kusin, allting ar packat och klart och om nagra timmar aker vi.

Sa vi ses snart i Sverige.

puss an sa lange!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0