Muslim i släkten

Juste, min pappa e har! Han kom igar med min kusin fran London. Min farmor e dock fortfarande kvar i sjukhuset i Hanoi med min farbror fran London och min faster. Jag hoppas att de kommer hem snart innan jag flyger hem till Sverige. Det ar bara fyra dagar kvar till dess och det är inte långt kvar...

Visste ni att min kusin ar muslim. Han foljer islamens religion. Man ha haft sina fordomar om muslimer som terrorisera varlden och att de ar konstiga hjarntvattade manniskor. Efter att ha mott min kusin, mina syner om muslimer ha andrats totalt. Min kusin ar varldens snallaste manniska. Han ar lugn, snall, artig och riktigt religos muslim. Han ber varje dag, ater inte gris, dricker inte, roker inte, ater inte kyckling om man inte dodar den pa deras vis osv.

Alla mina slaktingar fran Vietnam ar emot hans foljelse for islam. De anser att han ar hjarntvattade och de forsoker andrar hans syn pa religion. Jag daremot respektera for den han ar oavsett vilken religion han foljer, han ar trots allt min kusin. Sen att han ar jatte snall gor saken annu mer lattare. Idag har jag sett honom bett tre ganger och nagra av mina kusiner fnissar lite i bakgrunden. Men mot slutet formodar jag att min kusins foljelse blir acceptabelt av alla slaktingar.






Haha, vet ni vad jag kom pa nyss?! Att jag sitter och skriver utan åäö, sen insåg jag att jag skriver på min laptop och här finns det ju åäö. haha fatta irriterande!



Kommentarer
Postat av: yen

Syrran kommer hem på söndag, sen på tisdag åker vi hem till Sverige!



Ofta?! fett nice då kan jag sola! Fast stranden är ju aslång? hur ska jag hitta dig? XD Jag har ALLTID tid!



Hahah joo du, det enda jag typ kan säga på vietnamesiska är typ Ja, Nej och jag vet inte HAHA!



2009-07-22 @ 05:04:21
URL: http://oichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0