5 dagar kvar!

Om fem dagar åker jag till Vietnam med familjen. Åh och jag ha så mycket att göra innan dess. Jag hata att vara "sista-minut-människa" som mamma brukar kalla mig.  Hursomhelst så ha jag en lista på vad som ska göras och packas ner innan och inför resan.

[x] Köpa solkräm (högt skydd! Med tanke på att det är över 30 grader där.)
[ ] Besök vårdcentralen för min fot. (köttsåret från det senaste studentfesten ha inte läkt sig helt!)
[ ] Köpa systemkamera (Måste göras idag! Är fortfarande tveksam om jag ska lägga ut 9 000 kr på Canon 500D)
[x] Köpa spån och mat till hamstrarna. (Är det någon som är villig och ta hand om mina hamstrar när jag åker iväg?)
[x] Köpa godis, snacks osv. (Tror ni att det går och ta med sig pulvermos utomlands? vill inte precis bli stoppad i tullen)

Till packning:

[ ] Bikini
[ ] Solkräm
[ ] Smink & sminkborttagning (hudprodukter, hygienprodoukter osv.)
[ ] Kläder (som jag kan ge bort)
[ ] Lite annat tunna, somriga kläder
[ ] Godis, snacks osv.

... tror det var allt.

Kommentarer
Postat av: yen

jag vet faktiskt inte, nagonstans i sydvietnam haha xD fast om 2 veckor drar vi till hanoi, mong cai :)

2009-06-23 @ 17:08:17
URL: http://oichi.blogg.se/
Postat av: yen

yupp det kanske vi gor hihi! :D

2009-06-23 @ 17:36:13
URL: http://oichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0