Helvete!

Jag hatar att alla planer är lovad i en och samma helg. Jag vill till Öland, alla är där, t.o.m, några av mina spanien vänner! Men varför ska det vara så svårt för mig att åka? Varför lovar jag så mycket när jag vet att jag inte kan hålla. Det är så typiskt mig!

- Hänger du med till Öland på torsdag fram till helgen?
- Ja gärna!

- Är du ledig på lördag så vi tjejer kan umgås?
- Ja men det är klart!

- Kan inte du stanna en dag till?
- Okej då, bara en dag till. (det ha gått två dagar från nu)

Istället är jag fast i Mjölby och ha fortfarande inte beställt biljetter hem. Min plan B blir troligen att (om det finns sista minuten biljett hem ikväll) beställer jag biljetten hem, åker till Öland på fredag och åker hem igen på lördag och vara med andra vänner som jag ha lovat. Fan vad jag offra mycket. Mer kan jag inte göra om det blir ändrade planer med dem andra tjejerna.

Usch vad ska jag göra?



Öland 08 <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0