The Sims 3

Sitter och spelar the Sims 3, riktigt kul men eftersom jag spelar det på min bärbara dator är grafiken så jävla sämst och riktigt slö, tappar jag ibland motivationen för spelet.

Notering: Skaffa en speldator.


Annars är spelet ganska beroendeframkallande så i brist på annat styr jag min sims till att leva ett liv jag vill leva, dvs. letar efter jobb och bli framgångsrik. Lite komiskt då i verkligheten sitter jag här med en böjd rygg som en nörd framför datorn och är arbetslös... haha.

Nej nu ska jag spela vidare fast på någon annan karaktär och förstör hennes liv. Mycket mer roligare! muhaha.. Sims är bäst!






Kommentarer
Postat av: j.

haha jag fick de i födelsedagspresent! sjukt beroendeframkallande...nästan farligt fan :p

2009-06-15 @ 15:37:52
Postat av: Danielle

jag kan inte ens spela sims 2.. hahah men ar sugen pa the sims 3 =P

2009-06-15 @ 16:35:30
URL: http://jeydee.blogg.se/
Postat av: Danielle

tack detsammaaa :D

2009-06-15 @ 20:45:09
URL: http://jeydee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0