Allt klart!

Allt skolarbete är nu klart! Jag ha ingenting kvar bara balen, skattjakten och studenten som inväntas. Det är så skönt att allt är över om det är inte något som jag ha missat.... I hope not.

Men dessa tre år ha gått så jädrans fort. Jag kommer att sakna alla dessa tre år med klassen för det ha hänt så fruktansvärt mycket, allt är minnesvärd och oförglömligt! Jag är så glad över att jag bytte skola, trots att jag fick gå om ett år men allt från det lilla minsta var värt det! Annars hade jag aldrig upplevt allt som bl.a. Osaby, Norrköping, Stockholm, Öland, SIESTA, Spanien, Marocko m.m

Mest av allt kommer jag att sakna tjejerna(ni vet vilka ni är) och självklart killarna i klassen ;) Vad vore mina gymnasieår utan er?! Jag är så glad att ni finns och så glad att jag fann er! Love you guys <3

Puss














Kommentarer
Postat av: j.

kommer sakna dig och dom andra med! :( <3

2009-05-29 @ 18:52:53
Postat av: E. du vet vem ;)

Mikki du är så snygg och dina snygga vänner med ;)

2009-05-29 @ 20:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0