Ge mig fett här och där!

Är jag så onormal eller fungera inte min kropp som den ska? Jag ha inte tränat på ett år, äter och latar som en gris men ändå går jag inte upp i vikt? Jippi är det något som jag ska hurra för? typ "thank god I'll never be fat!" knappast..  jag lider med typ som anerotiker fastän jag äter. Jag vill få fett på rumpan, låren, vaderna, armarna... tackar inte heller nej till brösten men liksom där fettet bara kan sitta fast! Och nej tack till magen, känns som att jag ha tillräckligt där.

Jag känner mig inte smal men jag är smal och jag vill inte vara smal, varken fet heller och jag vill vara normal, lite något att ta på, lite kurvor kanske. Nu blev ni förvirrad va.

Jocke säger att jag borde träna, ta tyngre vikter för att bygga muskler för muskler väger mer än fett. Det ha jag gjort innan förra sommaren och det gav ett litet resultat men sedan tappade jag motivationen.

Fan vad jag ska klaga, jag borde egentligen vara glad över hur jag ser ut. Jag menar jag behöver aldrig oroar mig att går ner i vikt eller hur? ( och det inser hon nu, fan vad patetiskt du är!)


Kommentarer
Postat av: Camie

Klaga inte kvinna! hahaa. du är as snygg som du är :D

2009-05-16 @ 15:31:23
URL: http://materialworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0