Fre å lör

Igår bjöd mamma hem jobbkamrater till koloniet för hot pot. Jag och Jocke kom senare för att äta rester av maten och så mätt och belåten som vi var kunde vi knappast röra på våra feta arsle. Annars ha fredagsmys bestått av solning och lite shopping i stan. Jag införskaffade lite prylar inför balen som guldnagelack, hårnålar, hårfärg (mörkt brunt) osv. Senare mot kvällen hängde jag och Jocke med Hung och resten till Sibylla för att äta glass.

Och så var det morsdag idag. Vi firade mamma med tårta och blommor. Efter det åkte Jag och Jocke till Bolmsö och solade, tog dock inte första dopp i sjön då vattnet var iskall! Men himlans trevligt var det och minsann mycket brunare ha man blivit. Snart ska man färga sitt hår på grund av utväxt så mörkt brunt blir denna gång igen. Jag kan inte hjälpa att mitt hår blir bara ljusare synd att inte utväxten också blir ljusare...

Imorgon är det efterlängtande balen, gulliga Kelly ska fixa mitt hår så jag hoppas det bli bra annars hade jag inte tänkt att ha så överfixerad balfrisyr då lockar var det enda tanke jag hade.

Nej nu ska jag och Jocke öva lite vals och foxtrox dans från youtube. hihi önska oss lycka till.


Kommentarer
Postat av: tsukii

awwwww mysigt ni haft de!! :DD <3 hihi saknar er massa! jag tror inte att jag kan komma på er student gumman, vill men kan nog inte de :( grattis till studenten! <3

2009-06-01 @ 09:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0