Morsdag

Ni glömmer väl inte morsdag söndagen den 31 maj? Undrar vad man ska ge sin käraste mor detta år? Jag vill inte köpa något och bara ge gåvan som den är, det är så himla överskattad och opersonligt. Jag vill göra något, skapa något för det är väl ändå tanken som räknas?

Samtidigt fann jag en liten "mamma bok" som man kan lägga in foto, teckningar, ramar, illustrationer, bårder och man kan fylla in ord, poesi, dikter sedan om du ha lust kan du klippa och klistra. Det är som en liten scrapbooking med assistans, med andra ord väldigt praktiskt. 150 kr kostar boken. Den finns på bluebox och om du klickar på bilden kommer du fram till deras beställning.

Något jag kanske ska investera på till min kära mor. Hon förtjänar allt kärlek och i den här boken finns allting samlad i ett så att min mamma kan sitta och bläddra när hon känner för det. Jag vet att jag borde visa mer kärlek till henne och det beror inte på att jag inte älskar henne för jag älskar henne otroligt mycket men ibland ha jag svårt att visa det bara. Men med en bok som beskrivning om min kärlek till henne visar ändå hur mycket jag älskar henne.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0