Projektredovisning

Om fem timmar är det efterlängtande projektredovisning! Ja ni hörde rätt. Jag ser framemot det faktiskt och att bara få det gjort och efter det finns det inte så mycket kvar!

Jag är inte ens dugg nervös trots att vi ska framhålla en mässa för hela skolan, alla lärare, föräldrar och andra inbjudande folk i skolans matsal. Alla treor ska redovisa sina projektarbeten och det ska bli kul att få se vad de ha gjort. Jag ska bl.a. visa min fotofilm och min inspirationsbok om mode.

Nej nu ska jag fixa iordning mig, äta frukost och beger mig till bussen!

Puss än så länge


Kommentarer
Postat av: Tarre

Aww, det glädjer mig verkligen att höra :)) !! Inte fått sådan kommentar på länge!



Tack så hemskt mycket :D

2009-05-19 @ 22:55:09
URL: http://toan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0